fbpx
Share

Marketing Internetowy

Marketing Internetowy

Marketing Internetowy

Marketing internetowy w mediach społecznościowych i wyszukiwarkach to szansa dla Twojej firmy, aby stała się bardziej rozpoznawalna w Internecie i przynosiła jeszcze większe zyski!

Co zaliczamy do naszych działań?

  • Budowanie marki w Internecie – tworzymy strategie, które pozwolą Twojej firmie na zwiększenie świadomości marki i poprawienie wyników sprzedaży
  • Prowadzenie mediów społecznościowych – nie każdy ma na to czas, a jeden wpis na miesiąc nie wystarcza. Pozwól, że zajmiemy się tym za Ciebie, a Ty skupisz się na ważniejszych rzeczach.
  • Pozycjonowanie w wyszukiwarkach – Twoja strona internetowa jest dopiero na 4 karcie w wynikach wyszukiwania? Pomożemy Ci rozwiązać ten problem i z naszą pomocą trafisz na pierwszą stronę w mgnieniu oka.
  • Copywriting – Tworzenie treści to jedno, ale tworzenie wartościowych treści to drugie. Z chęcią zajmiemy się tworzeniem treści w Twojej firmie i pomożemy Ci przyciągnąć uwagę nowych potencjalnych klientów.
  • E-Commerce – Nie masz sklepu internetowego? Masz, ale nie wiesz jak się za to zabrać? A może nie masz na to czasu? Pozwól, że wesprzemy Twoją firmę w działaniach sprzedaży internetowej.
  • Kampanie internetowe – SEM… Sem zrobił reklamę i co? I pewnie wyniki są mierne. Pozwól, że zajmiemy się całym procesem za Ciebie i zbudujemy kampanię przynoszącą znaczne zyski dla Twojej firmy! Oczywiście mowa tutaj o reklamach mediach społecznościowych i wyszukiwarkach takich jak Facebook, Instagram, TikTok, YouTube, LinkedIn, Google.
  • I wiele więcej – podejmujemy się każdego zlecenia. Nie dlatego, że mamy wybujałe ego. Wiemy co potrafimy i co możemy zrobić aby Twoja firma zaczęła zarabiać w Internecie. Pozwól sobie pomóc, daj nam zadanie, a my powiemy jak rozwiązać dany problem.

No w porządku, ale jakie są zalety marketingu internetowego?

  1. Zwiększenie ruchu na stronie internetowej – celem może być przyciągnięcie jak największej liczby odwiedzających na stronę, aby mogli oni zapoznać się z ofertą i skorzystać z niej.
  2. Poprawa pozycji w wyszukiwarkach – celem może być umieszczenie strony jak najwyżej w wynikach wyszukiwania, aby zwiększyć widoczność i przyciągnąć jak najwięcej ruchu.
  3. Generowanie leadów – celem może być pozyskanie jak największej liczby kontaktów potencjalnych klientów, aby móc skontaktować się z nimi i próbować przekonać do zakupu.
  4. Sprzedaż – celem może być sprzedaż jak największej liczby produktów lub usług za pośrednictwem strony internetowej.
  5. Budowanie relacji z klientami – celem może być budowanie długotrwałych relacji z klientami poprzez zwiększanie ich lojalności i zadowolenia z oferowanych produktów lub usług.
  6. Poprawa wizerunku – celem może być poprawa wizerunku marki poprzez dostarczanie wartościowych treści i budowanie pozytywnego wizerunku marki w sieci.

 

Share post: