Niezależnie od tego, czy jesteś ubezpieczycielem, likwidatorem szkód, firmą zajmującą się renowacją, czy właścicielem nieruchomości, nasze rozwiązania wspomagają proces wyceny i dokumentacji.
Zmaksymalizuj przychody i przyspiesz proces dzięki dokładnej dokumentacji w postaci spaceru 3D
Zyskaj przewagę nad konkurencją
Spacery 3D gwarantują dokładną i prostą w użyciu dokumentację, która może posłużyć za jednoznaczny dowód w wydawaniu decyzji w roszczeniach ubezpieczeniowych.
Nasza usługa pozwala w zredukować czas spędzony w terenie, usunięciu rozbieżności w roszczeniach z tytułu szkód i zaoszczędzić czas.
Kompleksowa dokumentacja dla specjalistów ds. ubezpieczeń i renowacji
Nie ma potrzeby wykonywania setek zdjęć, pomiarów, powtórnych wizyt na miejscu. Możesz dostarczyć kompleksową dokumentację strat za pomocą jednej usługi.
Wirtualny Spacer 3D wpływa również na zwiększenie dochodów poprzez oferowanie najdokładniejszej dokumentacji, a tym samym przyspiesza czas rozpatrywania roszczeń i pozwala na szybsze zamknięcie sprawy.
Oprócz tego Wirtualne Spacery redukują liczbę roszczeń związanych ze złamaniem warunków polis ubezpieczeniowych. Skany wykonywane są przed jej podpisaniem, a brak możliwości ich edycji daje 100% gwarancję zabezpieczenia przed ewentualnymi nieścisłościami.
Dokładna dokumentacja z możliwością aktualizacji przez cały okres ważności ubezpieczenia
Najbardziej kompleksowa dokumentacja przed stratą i zarządzaniu ryzykiem za pomocą Spaceru 3D, pozwala na bardziej świadome i dokładne praktyki ubezpieczeniowe.
Dzięki temu wyeliminujesz potrzebę ponownej inspekcji w ubezpieczanym miejscu i zwiększyć jakość oceny wartości.
Wszelkie dodatkowe informacje związane z ubezpieczanym obiektem można zamieścić bezpośrednio w spacerze za pomocą znaczników w tym dokumenty, dodatkowe zdjęcia 2D i wiele więcej.
Dokumentacja sądowa dla rzeczoznawców ubezpieczeniowych
Platforma danych generuje automatyczne obchody, plany rozkładu pięter i inne zasoby, aby zaoszczędzić czas i zapewnić uczciwe rozliczenia.
Tworzymy dokumentację dopuszczoną przez sąd z miejscami, którymi nie można manipulować. Sam gotowy spacer nie posiada możliwości ingerowania w zdjęcia dzięki czemu mamy pewność, że wykonane skany pokazują rzeczywisty stan obiektu.
Za sprawą szybkiej reakcji naszych agentów i stosunkowo szybkim czasie realizacji zlecenia gotowy wirtualny spacer gotowy i udostępniony jako do dodania adnotacji od 36 do 72h.
Najwyższa dokładność dokumentacji ubezpieczeniowej
Wdrożone spacery 3D dla branży ubezpieczeniowych zwiększają szczegółowość danych podczas przetwarzania roszczeń zmniejszając w ten sposób rozbieżność informacji i stracony czas poświęcony na rozwiązywanie powstałych problemów.
Dodatkowo poprzez redukcję okresu rozpatrzenia roszczeń towarzystwo ubezpieczeniowe zyskuje na obsłudze klienta. Gotowy produkt jakim jest dostarczany przez nas Wirtualny Spacer ma możliwość osadzenia go za pomocą kodu HTML, bądź w postaci bezpośredniego linku.
Realizacja usługi
Oto lista kroków jak w przybliżeniu wygląda realizacja wdrażanych przez nas rozwiązań dla branży ubezpieczeniowej
- Otrzymanie zgłoszenia wraz z terminem, miejscem, powierzchnią, typem budynku, cechami szczególnymi*
- W zależności od wielkości realizacji:
- Wystawienie faktury proforma
- Wystawienie faktury zaliczkowej z terminem płatności przed realizacją zlecenia
- Przyjazd na miejsce realizacji
- Wstępne oględziny i przystąpienie do realizacji
- Realizacja zlecenia od 45min do X godzin
- Eksport surowego materiału i jego rendering
- do 72h na sam Wirtualny Spacer 3D
- Dla dodatków należy doliczyć nawet do 264 godzin liczonych od czasu ukończenia renderu samego Spaceru 3D
- Opłacenie całego zlecenia i jego finalizacja
Po więcej szczegółów zachęcamy do kontaktu z nami poprzez formularz, mailowo jak i telefonicznie.