fbpx
Tworzymy i realizujemy strategie

Social Media.

Kasima Social Media Hero 2

Czym jest
Social Media Marketing

Współpraca Kasima Social Media

Social Media Marketing to strategia działań w mediach społecznościowych, która pozwala firmom budować relacje z obecnymi i potencjalnymi klientami, zwiększać świadomość marki, angażować społeczność i prowadzić działania, które finalnie przekładają się na wzrost sprzedaży.

Dzięki temu, że media społecznościowe są nieodłącznym elementem codziennego życia wielu osób, marketing w tych kanałach daje możliwość dotarcia do szerokiego grona potencjalnych klientów tam, gdzie spędzają oni dużo czasu. 

Korzyści inwestycji
w Social Media Marketing

Większa widoczność marki w sieci

Inwestycja w media społecznościowe pozwala dotrzeć do szerszej grupy potencjalnych klientów. Poprzez strategiczne publikowanie treści i wykorzystanie reklam, Twoja marka może zostać zauważona nowych odbiorców.

Lepsza komunikacja z klientami

Media społecznościowe to nie tylko kanał sprzedaży, ale przede wszystkim platforma do budowania relacji. Regularne odpowiadanie na komentarze i wiadomości pozwala na budowanie zaufania i lojalności wśród obecnych i potencjalnych klientów.

Zwiększone zaangażowanie

Dzięki atrakcyjnym i wartościowym treściom publikowanym w mediach społecznościowych, zwiększysz zaangażowanie odbiorców. Angażujące treści sprawią, że Twoi obserwatorzy będą chętniej wchodzić w interakcje z marką.

Wzmocnienie wizerunku firmy

Regularne obecność w mediach społecznościowych i publikowanie spójnych treści pomaga budować pozytywny wizerunek marki. Pokaże to Twoją otwartość na dialog i dostępność, co dzisiaj jest bardzo cenione przez klientów.

Lepsze poznanie klientów

Media społecznościowe oferują narzędzia analityczne, dzięki którym możesz lepiej zrozumieć swoich klientów. Analiza zachowań, preferencji i demografii pozwala na optymalizację strategii marketingowych i lepsze dopasowanie oferty.

Poprawa w pozycjonowaniu

Regularne publikowanie treści w mediach społecznościowych i aktywne linkowanie do Twojej strony internetowej bezpośrednio przełoży się na lepszą pozycję Twojej firmy w wynikach wyszukiwania w internecie.

Porozmawiajmy

Twoje Sociale
zasługują na więcej




    Co zyskasz
    współpracując z nami

    Relacje z klientami

    Zaangażujesz się w interaktywną komunikację i dostarczysz wartościowe treści na media społecznościowe, co przyczyni się do zbudowania zaufania i lojalności.

    Relacje z klientami

    Zaangażujesz się w interaktywną komunikację i dostarczysz wartościowe treści na media społecznościowe, co przyczyni się do zbudowania zaufania i lojalności.

    Rynek i konkurencja

    Zrozumiesz rynek i konkurencję, za pomocą analizy trendów, preferencji odbiorców oraz działań konkurentów, co pozwoli na zwiększenie widoczności marki.

    Dodatkowe oszczędności

    Dzięki odpowiedniej strategii jednocześnie zmniejszysz swoje wydatki oraz czas na marketing w mediach społecznościowych, przy jednoczesmym wzroście dochodu.

    5 kroków
    realizacji kampanii

    Krok 1.

    Analiza i strategia

    Zaczynamy od dokładnej analizy Twojego biznesu, konkurencji oraz grupy docelowej. Na tej podstawie tworzymy strategię działań w mediach społecznościowych, która określa główne cele. Określamy również, które platformy społecznościowe są najbardziej odpowiednie dla marki.

    Krok 1 Kasima Marketing Internetowy
    Krok 2.

    Planowanie treści

    Następnie tworzymy kalendarz publikacji, który obejmuje różne formaty postów - od grafik i wideo, po artykuły i ankiety. Wszystko to dostosowujemy do specyfiki Twojej branży, zawsze mając na uwadze Twoich klientów.

    Krok 2 Kasima Marketing Internetowy
    Krok 3.

    Realizacja

    W tej fazie skupiamy się na tworzeniu i publikacji treści zgodnie z zaplanowanym kalendarzem. Każdy post jest zaprojektowany tak, aby maksymalnie angażować użytkowników i zachęcać ich do interakcji z marką.

    Krok 3 Kasima Marketing Internetowy
    Krok 4.

    Monitoring działań

    Stale monitorujemy i analizujemy , co działa, a co wymaga poprawy. Za pomocą narzędzi analitycznych śledzimy zasięg, zaangażowanie, lub konwersje. Dzięki temu szybko reagujemy i wdrażamy nowe działania.

    Krok 4 Kasima Marketing Internetowy
    Krok 5.

    Raportowanie

    Co miesiąc otrzymasz szczegółowe raporty, które podsumowują osiągnięte rezultaty. Analizujemy dane, wyciągamy wnioski i na ich podstawie proponujemy zmiany lub nowe działania oraz podejmujemy decyzję o dalszej współpracy.

    Krok 5 Kasima Marketing Internetowy

    To jak...
    Zainteresowaliśmy Cię?

    11 maja, 2024

    Munk Stomatologia

    Marketing dla branży stomatologicznej

    • Strategia

      Zastosowanie technologii cyfrowego bliźniaka i skanera Matterport w celu stworzenia realistycznego modelu kliniki.

    • Cel

      Wykonanie skanu 3D wnętrz o powierzchni 400 m²

    • Klient

      Munk Stomatologia

    View Project
    3 czerwca, 2020

    E&K Kauczor

    Stworzyliśmy stronę biznesową dla firmy E&K Kauczor, zajmującej się transportem gabarytów. Dzięki naszym działaniom, firma sprawniej pozyskuje nowych klientów.

    • Strategia

      Strategia Marki

    • Cel

      Strony Internetowe

    • Klient

      E&K Kauczor

    View Project
    24 sierpnia, 2023

    A1 Koncept

    Stworzyliśmy wizytówkę firmy, jako stronę internetową dla studia architektonicznego A1 Koncept, które realizuje projekty wnętrz budynków, miejsc użyteczności publicznej oraz domów i mieszkań.

    • Strategia

      Strategia Marki

    • Cel

      Wdrożenie Strony WWW

    • Klient

      A1 Koncept

    View Project
    3 czerwca, 2020

    Pizzatopia Kraków Szewska 22

    Stworzyliśmy wyjątkowy Wirtualny Spacer w lokalu Pizzatopia przy ul. Szewskiej 22 w Krakowie, dzięki czemu restuaracja stała się bardziej polecana użytkownikom w usłudze Google…

    • Strategia

      Strategia Marki

    • Cel

      Wirtualny Spacer

    • Klient

      Pizzatopia

    View Project